poniedziałek, 30 stycznia 2017

Nagroda od Szkoły Rodzenia Prenalen

W grudniu brałam udział w konkursie Szkoły Rodzenia Prenalen i udało się mi wygrać prześliczny kocyk minky i produkty Prenalen dla kobiet w ciąży i matek karmiących;)
Mimo wszystko mam nadzieję, że produktów pomagających w walce z przeziębieniem nie będę miała szybko okazji wypróbować, ale trzy z nich stosowałam ( o tym następnym razem;)


Kocyk minky ma wymiary 70x100 cm, jest dwustronny z logiem Szkoły Rodzenia Prenalen, a co najważniejsze jest bardzo miły w dotyku;)

Produkty Prenalen jakie otrzymałam to tabletki na ból gardła, spray do nosa, płynny suplement diety z bezwonnym czosnkiem i saszetki do rozpuszczania w wodzie. Wszystkie te produkty są bezpieczne do stosowania dla kobiet w ciąży i karmiących piersią;)

2 komentarze:

  1. Gratuluję :) A kocyk wydaje się być takkki milusiński :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie taki jest;) bardzo mięciutki materiał;)

      Usuń